Преместването на един бизнес може да е сложно начинание. Има много неща които човек може да забрави. Научете не само какво, но и кой може да бъде забравен.
Да започнем първо с кратък списък какво да използваме преди да разгледаме кого да известим. Постарахме се да сме изчерпателни затова имайте предвид, че не всички сценарии може да са приложими за вашия случай.
Както да се уверите, че вашите служители са предприели същите мерки за известяване, не забравяйте и да споменете дали по време на преместването ще работите частично или няма да работите въобще.
Започнете диалог по темата и с различните дружества, които ви снабдяват и обслужват, месец по-рано за да сте сигурни, че няма да има обърквания след като се преместите.
При телефонен секретар или услуга за разпределяне на обажданията (като 0700), добавете съобщение веднага след първия сигнал със следните:
Ако вашите служители също имат такова устройство, то изпратете им този списък за да се погрижат и те.
Както към подписа на изходящата електронна поща, така и на бланките за документи можете да добавите червен, ясно различим текст с новите данни за контакт и дата на преместването.
От всеки по-голям магазин за офис консумативи можете да си поръчате печат с текст по ваш избор. Използвайте такъв печат за да подпечатвате изходящата ви поща с известие за смяна на адреса и дата на преместване.
За да сте сигурни, че максимален брой от последователите в социалните мрежи ще научат за преместването, публикувайте известие отново с данни и дата на местенето и изберете публикацията да бъде ‘залепена’ за да е най-отгоре на страницата за бизнеса ви.
Направете същото и за вашият сайт или блог – уверете се, че има ясно различима публикация или текст с информация за преместването.
Помислете дали напълно или частично ще преустановите дейност по време на преместването.
Уведомете вашите частни и бизнес клиенти отново месец преди преместването. Така ще си спестите вероятността да разочаровате някой ако се случи така, че ви търсят по време на преместването. Това спестява излишни телефонни разговори и изгубено време за двете страни.
Дори тази стъпка да е излишна за вашия специфичен случай, използвайте възможността да покажете на клиентите и партньорите си, че се случват нови неща и продължавате да се развивате.
Уверете се, че смяната на адреса ви е отразена в търговския регистър и други сходни институции.
Също така не забравяйте да прехвърлите на новия адрес договори със снабдители на консумативи, техника или интернет-телефония.
Проверете дали можете да поръчате на телефонния ви оператор да пренасочва обажданията от стария към новия стационарен номер поне един месец след преместването.
Банките ще се нуждаят от още по-ранно известие. Уверете се, че данните по дебитни и кредитни карти за дружеството ви са актуализирани.
Може да се окаже удобно да преместите фирмената ви сметка от една банка в друга или от един клон в друг. В зависимост кое е по-близо до новия ви адрес.
Застрахователните компании също се нуждаят от по-ранно известие. В зависимост от покритието на застраховката ви, те ще трябва да оценят новото място и, при нужда, да го отразят в договора.
Тук ще включим и пощите. Известете пощата за вашия район и се уверете, че писмата ви ще пристигат на новия адрес. Тук също е добър момент да попитате дали могат да пренасочват пощата от стария към новия адрес няколко месеца след преместването.
Ако имате договор със фирма като Спийди или Еконт, също се уверете, че имат актуална информация за адреса ви и, че това не влияе на условията по договора ви.
Оставете тежката работа на нас за да имате повече време за нещата които обичате.
Изпратете безплатно запитване към експерт на Атлант или се запознайте с нашите услуги по преместване на дома и офиса.
Абонирайте се за още полезни материали в любимата Ви социална мрежа: Facebook, LinkedIn или GooglePlus.