6 често срещани грешки които хората допускат при местене на бизнеса си

февруари 1, 2018

Мислили ли сте как би могло да се обърка преместването на офиса или производството ви? С този материал имате възможността да се поучите от грешките на другите.

Представете си как преместването на дома ви се обърква. Сега умножете объркването по 10. Ето какво е преместването на цял бизнес. Днес ви подготвихме този списък с 6 най-често срещани грешки при преместването на един бизнес:

Грешка 1: Да разчитате само на себе си и персонала ви

Една от по-честите грешки се допуска още преди да е започнало самото преместване. Това е да не се потърси професионална помощ при преместавнето. Уви, случва се доста по-често отколкото бихте предположили.

Защо това е грешка?

Представете си ситуация в която се случва трудова злополука по време на преместването и някой от служителите ви пострада или дори получи увреждане. Тъй като това се случва под вашо ръководство, можете да бъдете подведени под юридическа отговорност за случилото се.

Всички можем да си представим колко неприятно може да бъде това. Такива ситуации могат да бъдат лесно избегнати ако оставите фирма-изпълнител да поеме отговорността както за служителите си, така и за товара ви.

Грешка 2: Невнимателен избор на фирма–изпълнител

Служителите са ценна част от дружеството ви, но техниката с която работят, е също толкова ценна. Можете ли да доверите такова нещо на който и да е?

Не е рядкост нещо да бъде повредено или загубено по време на преместване. Ако поверявате бизнеса си на някого, то уверете се, че сте наясно кой е това.

Вижте също: Преместване в чужбина – няколко задължителни въпроса към фирмата изпълнител

Проучвайки няколко фирми също може да ви даде по-добра представа каква ще е крайната сума по преместването и дали ще можете да спестите от нещо.

Грешка 3: Преместване без подходяща застраховка

Както говорихме, средствата за работа са половината от работната сила на дружеството ви. Ако ще местите бизнеса си, то имате значителен разход. Не искате да добавяте още към него под формата на загуби или инциденти по време на преместването.

Ако сте местили дома си преди, вече ще знаете, че е рядкост всичко да протече 100% по вода. И когато говорим за гаранции на собствеността, която гарантира дохода ви, то най-сигурния залог би бил застраховката.

Прозвънете няколко застрахователни дружества и намерете най-ниската цена за обезщетяване на вашия товар. Друг вариант, който спорно е по-добър в дългосрочен план, ще бъде застраховка на целия бизнес, която включва транзитни клаузи.

Така оборудването ви ще бъде защитено както на пътя, така и в офиса.

Грешка 4: Преместване на всичко от сегашното място

Факт е, че докато премествате бизнеса си, доходите спират. Напрактика сте в извънработно време.

Точно поради тази причина повечето бизнеси пришпорват процеса по преместване на бизнеса. Крайният резултат е опит цялата материална база да се премести наведнъж.

В такъв опит най-вероятно ще преместите доста неща, от които е трябвало да се отървете, защото не ви трябват или са морално остаряли. Направете една чистка в на работното място и така намалете разходите и времето за преместване.

Вижте също: 4 начина да се отървем от старите вещи преди местене

Това също може да се използва като възможност да купите нова, по-добра офис техника!

Грешка 5: Преместване в неподходящ момент

Помнете, че една вещ е най-вероятно да бъде увредена докато е в транзит. Това е промеждутък от време, за който трябва да отделите специално внимание по време на планирането.

Грешката, която повечето бизнеси правят е да не вземат предвид нито метереологичните условия, нито пиковия час и трафика.

Може да се окаже доста трудно да осигурите добри паркоместа в пиков час или част от багажа ви да бъде намокрен ако преместването се случи в някой проливен дъжд или лятна буря. Помислете си само за всички онези папки с документи.

Колкото повече време вашите неща прекарват в движение, толкова по-голям риск за тях има.

Друг неподходящ момент е последният момент. Много бизнеси се опитват да съкратят “извънработното време” и оставят преместването за последния момент. Това ви оставя без допълнително време за обърквания и забавяния, а това вещае всякакви непредвидени разходи.

Грешка 6: Неактуално присъствие в интернет

Годината е 2018 и вече на пръсти се броят фирмите които не са в интернет. В най-лошият случай, всеки бизнес фигурира в някой интернет каталог.

Когато сменяте адреса (а може би и телефона си) всички данни по профили в социални мрежи и уеб сайтове следва да бъде актуализирани в момента, в който стъпите на новия адрес. Лесно е този аспект на преместването да остане някъде във времето.

Бизнесите, които имат противоречиви данни за контакт, изглеждат непрофесионално и немърливо.

Планирате преместване?

Оставете тежката работа на нас за да имате повече време за нещата които обичате.

Изпратете безплатно запитване към експерт на Атлант или се запознайте с нашите услуги по преместване на дома и офиса.

Научихте ли нещо ново?

Абонирайте се за още полезни материали в любимата Ви социална мрежа: Facebook, LinkedIn или GooglePlus.