17 съвета при преместване на зъболекарски кабинет

май 10, 2018

Отвъд способностите на зъболекаря, успехът на един зъболекарски кабинет пряко може да се повлияе от всякакви административни, оперативни, географски и демографски особенности. Местонахождението на вашия кабинет може да бъде ключов фактор определящ успеха и растежа му.

Място, което е било страхотно години наред, може да се окаже жертва на редица фактори отвъд вашия контрол.

Въпреки, че е въпрос на преценка, преместването на денталния кабинет може да обърне растежа му в правилната посока. Веднъж щом сте избрали място и сте го проучили, улеснете преместването и намелете стреса като съставите изчерпателен план за действие:

  1. Подгответе детайлен план, диаграма на новото пространство на която да разположите техниката и мебелите.
  2. Насрочете дата за преместване позволяваща предостатъчно време за подготовката на преместването.
  3. Съставете списък с инвентар на кабинета и започнете да изхвърляте материали или екипировка която не ви трябва.

Вижте също: Как да се си направим график за подготвяне на преместване

  1. При нужда ангажирайте ваш приятел, колега или служител който да изпълнява ролята на офис мениджър по време на преместването – да следи за изпълнението на задачите по списъка, както и сроковете.
  2. Уверете се, че всички пациенти биват известявани за преместването при посещение на кабинета.
  3. Причината за местенето на кабинета винаги трябва да бъде с положителен тон, без значение от реалната причина, за да мотивирате максимален брой от пациентите да продължат да ви посещават на новото място.
  4. Наемете професионално изглеждаща компания за преместване, която да има как предварително да ви докаже опит с преместването на финна и извънгабаритна техника.
  5. Уточнете датата на преместване, поискайте препоръки и насрочете дата за оглед.

Вижте също: Кого да уведомя когато местя бизнеса си

  1. Уведомете пациентите си по телефон, поща и и-мейл за датата на преместване на новия кабинет два до три месеца по-рано.
  2. Оставете бележка на видимо място в чакалнята на кабинета ви и включете известие за преместването в гласовата поща.
  3. Известете и колеги, които препращат пациенти към вас.
  4. Известете снабдителите на консумативи за датата и новия адрес на кабинета.
  5. Абонирайте новия кабинет за телефон, факс и интернет услуги поне 2 седмици по-рано
  6. Поръчайте си актуални визитки и други печатни материали които ползвате.
  7. В деня на преместването бъдете на разположение по-рано от уговорения час и присъствайте на новия адрес през остатъка от деня за да координирате разтоварването и разполагането на техника и мебели.
  8. Винаги искайте опис на вещите в кабинета, преди и след преместването.
  9. След като сте уточнили че няма изгубени вещи прегледайте фактурата за допълнителни такси преди да преминете към плащането.

Планирате преместване?

Оставете тежката работа на нас за да имате повече време за нещата които обичате.

Изпратете безплатно запитване към експерт на Атлант или се запознайте с нашите услуги по преместване на дома и офиса.

Научихте ли нещо ново?

Абонирайте се за още полезни материали в любимата Ви социална мрежа: Facebook, LinkedIn или GooglePlus.